eldefens-aboassem

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

امتياز وابداع وفرفشه

3 مشترك

الخيانة

منال
    منال

المساهمات : 27

الخيانة Empty الخيانة

مُساهمة  منال الجمعة نوفمبر 27, 2009 8:55 pm

الخيانة

كلمة خيانة دي في حد ذاتها مشكلة كلمة صعبة اوي انا ممكن ماكونش عرفة اتكلم في الموضوع دة بس يعني كل حد ممكن يدخل يتكلم ويضيف راية اللي بجد هعتز بية المهم كلامي النهاردة عن الخيانة اينعم مش لازم يكون معناها المعقد انا مثلا بشوف ان الخيانة ممكن تكون في نظرة او في كلمة وعن نفسي عمري مااقدر اسامح حد خني بس لو كان كل شخص قبل مايخون فكر في الشخص اللي خانة كان الاصح لو شاف في اللي بيحبة عيوب كان صلحها مش زود علية وخانة واصعب حاجة في الدنيا لما يخونك حد عمرك ماكنت تتوقع خيانتة لية لما نحب مانقدرش اللي بنحبة لية نخونة ممكن تكون اللي انتا بتخونها دي مراتك اللي اتحديت الدنيا كلها عشان تكون معاها دي ممكن تكون النتيجة اننا نخونة انا معترفة ان ممكن الطرفين يخونوا سواء الراجل او الست بس الراجل اكتر شوية لان الست بطبعها لما بتحب بتخلص بجد مقدرش ااقول ع اللي بيخون غير انه كداب اوهم نفسة انة مش بيعمل حاجة غلط فكل خائن يختلق لنفسة الف عذر وعذر ليقنع نفسة وغيرة انه فعل الصواب الحب الصادق كالقمر عندما يكون بدرا والكسوف هي نهايتة عندما يلاقي غدرا الحب كالزهرة الجميلة والخيانة هي الحذاء البغيض الذي يدوس ع الوردة فيسحقها ايها الخائن لو كانت كل قصة حب تنتهي بالخيانة لا صبح كل الناس مثلك فان لم تكن اهلا لقول كلمة احبك التي تحمل الكثير من المعاني فلا تقولها لان الحب تضحية ووفاء وياليتني اعرف كيف اوصف الخيانة فاانا لااعتقد ان هناك كلمات تقدر ع وصفها واخيرا اكيد انا ماكنتش عرفة اوصل الموضوع دة زي ماكان نفسي ااكتبة بس ممكن نختصرة كل واحد يسال نفسة لو حد خني ممكن اسامحة ولا لا؟؟؟؟ ولو سامحتة ممكن تكون واثق انة مايخونش تاني ؟؟؟
    eldefens
    eldefens

المساهمات : 424

الخيانة Empty رد: الخيانة

مُساهمة  eldefens الجمعة نوفمبر 27, 2009 9:19 pm

والله موضوع جامد تسلم ايدك كلامك هو بالفعل اللي بيدور في بال كل واحد فينا لان كلامك كلام أحاسيس مش كلام شعر

الخيانة Eqbcyw
    osama elsanhory

المساهمات : 14

مُساهمة  osama elsanhory الأحد فبراير 07, 2010 1:39 am

الموضوع جميل جدا بس انا بتناقد معاكي في حاجه الخيانه عند البنات اكتر
    منال
    منال

المساهمات : 27

مُساهمة  منال الأحد فبراير 07, 2010 1:45 am

طبعا مرسي اووووووي لمرورك اللي نور التوبك واللة انا بس ماكنش قصدي ااقول مين بيخون اكتر انا كان عندي سؤال وهوة لو حد خانك هتسامح ولالا؟؟؟؟؟؟؟؟ ولو سامحت تضمن انة مش هيخونك تاني I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 13, 2024 3:51 am