eldefens-aboassem

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

امتياز وابداع وفرفشه

4 مشترك

سؤال عن القلب المجروح

osama elsanhory

المساهمات : 14

سؤال عن القلب المجروح Empty سؤال عن القلب المجروح

مُساهمة  osama elsanhory الأحد فبراير 07, 2010 2:43 am

طبعا يا جماعه انا اول مره اكتب موضوع على اي منتدى بس انشاءالله الموضوع ده هيعجبكم.
    هو مش موضوع هو تقريبا حكايه هتسمعوها وتدوا نصيحه لقلب مجروح ويا ريت حد يقنعني برايه:ايه رايكم يا جماعه في حد كان بيحب بطريقه جامده جدا لالدرجة انه كان ممكن يعمل اي حاجه علشان خاطره مهما كانت الحاجه دي لدرجة انه دخل كليه علشان عارف انه هيبقى معاه فيها وبعد كل ده وبعد حب سنتين يلاقي الحد ده بيقوله مش هينفع ومن غير اي اسباب وبعد مده يسمع انها كات متعوده عليه مش بتحبه سنتين بتحاول تعرف اذا كانت بتحبه ولا متعوده عليه ممكن التفكير في الموضوع ده يستغرق سنتين مفتكرش وعلى الرغم من كل ده مش قادر ينساها.
    طبعا انا عارف ان الموضوع ده هيزعل حد غالي عندي قوي بس بج يا جماع انا عايز اعرف ممكن يكون العلاج ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    منال
    منال

المساهمات : 27

سؤال عن القلب المجروح Empty رد: سؤال عن القلب المجروح

مُساهمة  منال الأحد فبراير 07, 2010 2:54 am

طبعا اهلا بيك يااسامة في المنتدي ومنور واللة وان شاء اللة مايكنش اخر موضوع تتكلم فية اولا موضوعك جميل اوي بس انتا جاوبت ع نفسك سؤال عن قلب مجروح اتجرحت من حد كنت بتحبة وهوة مش حاسس بالذنب يبقا لية تتعب نفسك ع الفاضي ع حد مايستهلش بجد اخلاصك فكر ف بكرة واكيد ربنا مخبي الاحسن فصعب ان تحب شخص لا يحب والاصعب ان تستمر في حبة رغم عدم اخلاصة وثق في نفسك لان الحب الصادق لاينتهي ابدا I love you I love you I love you I love you flower
    osama elsanhory

المساهمات : 14

مُساهمة  osama elsanhory الأحد فبراير 07, 2010 3:01 am

الاول الف شكر يا منال على الكومنت بتاعك وانا بحترم جدا رايك بس اللي انا شايفه ان مش ممكن حد ينسى حبه الاول انتي بتتكلمي فان اللي عمل كده نساني اه انا عارف كده وكل حاجه بس برده انا بحبه
    منال
    منال

المساهمات : 27

مُساهمة  منال الأحد فبراير 07, 2010 3:10 am

انا عارفة انة من الصعب انك تنسا حبك الاول وعارفة ان الفراق ف الحب صعب بس لية نبكي ع ماضي بيوجع وياريت بكانا لية فايدة ونسيب الموضع لبقاي الاعضاء واكيد هما هيقولوا رايهم والاصح هيكون باالاغلبية Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile I love you I love you I love you I love you I love you I love you Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    eldefens
    eldefens

المساهمات : 424

مُساهمة  eldefens الأحد فبراير 07, 2010 3:25 am

اولا سلام عليكم

ومرحبا بيك يا سمسم معانا في المنتدى

بالنسبه بقى لحكايتك انا اريحك هقولك كلمتين حلوين يعتبري من مبادئي في الحياه اللي ميحبكش مايستهلكش
    واللي ميحبكش ومش عاوزك سبب كافي جدا انك متحبوش

ولو عاوز تنساه هتلاقي عندك موضوع ازاي تنسى حبيبك اللي جرحك
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    • تحياتي
      الديفنس ابو عاصم
    steve austin

المساهمات : 4

مُساهمة  steve austin الأحد فبراير 07, 2010 3:37 am

طبعا احب اشترك معاكم وارحب بعضونا الجديد اسامه اللي منورنا واحب اقوله زي مقال محمود اللي ميحبكش سبب كافي انك متحبوش وعاوز اقولك ان ده مكانش الحب الحقيقي لانه على راي الشاعر الحب الحقيقي بيعيش يا حبيبي وطالما الحب ما عاش يبقى مش حقيقي لان الللي بيحب حد بجد بيضحي بكل شئ في سبيل التاني والحب الحقيقي لازم يكو من طرفين مش من طرف واحد

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 12, 2024 10:59 pm